Bu Blogda Ara

12 Ocak 2010 Salı

Hayırlı olsun...

Arkadaşlar bugün itibarı ile Fransızca derslerine başlamış bulunuyorum. Allah Fransızca hocama sabır versin..:)))

Bugün bir iletişim sıkıntıs yüzünden biraz beklemiş benim haberim yok biraz sinirli geldibir tavırlar deli etti beni ama konuşamadığım için bir şey söyleyemedim. Sonra sanki suçlu benmişim gibi cezayı bana kesti hanım efendi. Bir saat alfabe çalıştırdı bana olmadı tekrar olmadı tekrar diye.

Neyse ki bir saat sonra siniri geçti de diğer şeylere başlaya bildik. İleridi yazılarımda inşallah 10 sene içinde olur :))) iki dilde yazacağım.

Şimdilik hayırlı olsun.

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun, Ali hocam.. Türkiye'de Fransızca demek, "kes köse, kes başını koy kafese" demek... ;-)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun . Lüblanlılardanda Arapçayı söktün mü alsana 3 dil .

    YanıtlaSil
  3. Fransızca çok güzel bir dil arkadaşım, ortaokulda görmüştüm, hoş Bulgaristanda 1 yılda öğrendiğim bilginin aynısını bana 3 yıl boyunca sattılar, üzerine birşey ekleyemediler ne yazıkki. Senin için çok sevindim, aksanlı da konuşursan süper olur, sayende belki biz de ilerletiriz. Gülay

    YanıtlaSil
  4. İnşallah bakalım hocamın bir işi çıktı gitti başka bir şehire şimdilerde başka bir hoca ile devam ediyoruz ama yaş ilerledi tabi kafa almıyor bir yerden sonra :)) Baklaım ne olacak zaman gösterecek çok teşekkürler.

    YanıtlaSil