Bu Blogda Ara

1 Şubat 2010 Pazartesi

Rüzgara Verdiğim Emanet

Rüzgara attığım selam sana vardı mı...


Çok özlemiş gel diye yalvardı mı...

Yıldızlara aktardığım gözlerimin ışıkları,

Benim gibi çevreni sardı mı...

Gece koynuna girdi mi düşlerim,

Dün gece bir sıkıntı vardı içimde,

Selamımı rüzgara, gözlerimi yıldızlara vermiştim,

Sana ulaştırsınlar diye...

Ama farkındamısın ki ben onlardan önce yanındaydım,

Lokmalarında boğazındaydım,

Çayında sıcak sıcak okşadım dudaklarını,

Odanın havasında dolaştım çevreni.

Neden görmedin beni neden...?

Rüzgar ve yıldızlar

Hala taşıyorlar emanetlerimi,

Nasıl olsa bulacaklar seni,

Akşamları balkona çık,kapat gözlerini...

Rüzgar benim yerime öpecek seni



Ali Kaya 2002

2 yorum:

  1. :)Vaaaay!
    Hiç ummadığım kadar iyiydi...
    Yanımızdayken hiç böyle duygusal taraflarını belli etmezdin sen?..
    Hoşgeldin yani, hoşgeldiiin!
    M:)

    YanıtlaSil
  2. Sana aşık olduğum zaman yazmıştım bunu :))
    :AK

    YanıtlaSil