Bu Blogda Ara

2 Aralık 2009 Çarşamba

Merhaba...!!!!

Merhabalar;

Bu benim ilk blog'um. Blog'un isim babası Muammer Erkul abi her ne kadar kendisinin haberi olmasa da ben yazdım oldu derken Kemal Sunal'ı da anmış olayım.

Öncelikle ismin nereden geldiğini anlatayım sizlere. Muammer abinin tabiri ile Fildişi Sahili'nin yeridir (Atın Gıdısı) atingidisi. Afrika Kıtası atın kafasına benzer, Fildişi Sahili ( Cote D'Ivoire ) de bu atın kafasının tam gıdısına denk geldiği için ,burayı tarif ederken harita da atıngıdısı olarak tabir eder ve arada sitem eder bana ne işin var taaa atın gıdısında diye :))

Bu blog'u açmakta bana ısrar eden kardeşim Bilal Akçay'a da teşekkür ederim. Amacım burada yaşadığın ilginç olayları yazılı olarak kayıt altına alabilmek. Bu kayıt sırasında da sevenlerimiz ( tabi varsa :) ) buralarda ne yaptığımızdan haberdar olsun. İleride olursa yaşlanacak kadar yaşarsak bakın evlatlarım zamanında bunları yapmışız (tabi o zaman ne halde oluruz oda ayrı bir muamma) gelin okuyun görün demek. Yazmadaki beceriksizliğimi mahsur görün lütfen bunları birer belge gibi okursanız sevirim eleştiri yapanın kafasını kırarım :)))

Hayırlı olsun.

Ali Kaya
2-12-2009 19:39
Fildişi Sahili

4 yorum:

  1. "Atın gıdısı"nı gıdıklamak lazım; biz de sana ne zamandır söylüyoruz zaten, yaz da sitede bir bölüm açalım sana, diye...

    İyi oldu işte bak, HAYIRLI OLSUN...
    Ve nasıl olduysa gecenin yarısında ansızın gördüm ve ilk ziyaretçisi de oldum böylece...
    E hadi ben de hayırlı olayım inşallah senin sitene. :)

    Yazdığın yazıda üç tane hata var ama buraya yazmayayım ;)bilahare düzeltiriz!

    Hala fotoğraf bekliyoruz senden...
    Böyle arka arkaya bir şeyler yazmış olmam ise senden haber almaktan ne kadar sevindiğimin ıspatıdır sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Yahu, ilk yorumu ben yazacaktım. Muammer abi önce davranmış.

    Hayırlı olsun, kalemine kuvvet...

    YanıtlaSil
  3. Ali abi daha fazla fotoğraf ve yazı bekliyoruz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. Allah'ım, yalnız değilmişim :_) Fotoğraf birader, fotoğraf yahu..

    Eline klavyene, kalemine sağlık, takipte ve hasretteyiz.

    Selametle..

    YanıtlaSil